top of page
Search

מהפכה בסלון~עיצוב וסטייל

עוד אחת העבודות שאנו שמחות לחלוק אתכם! כמו עבודה קודמת, גם פרויקט זה נעשה במסגרת ההטבה של חודש ינואר.

סלון בדירת 4 חדרים



לכל חלל יש פוטנציאל בלתי נגמר להפוך מחדר למקום חיי עם אופי משלו. השקעה גדולה או קטנה, קניית ריהוט חדש או טאצ'ים קטנים של הום סטיילינג יכולים לשנות את הנראות הכללית כמו קסם.

לקוחות מקסימים שלנו הכירו לנו את סלון ביתם. חדר לא שגרתי עם קיר אלכסוני, כמו דף לבן, חיכה שיעשו בו מהפכה!

אז מה היה לפני? (אפשר לדפדף)



ההטבה שלנו כללה פגישת ייעוץ בבית הלקוח ומתן ייעוץ, פתרונות, טיפים לשדרוג חלל נבחר וכמובן לוח השראה! את היתרונות של "פלטת השראה" פירטנו בפוסט הקודם ~ מהפכת הסטייל עד הבית.


אחת הדרישות היתה ליצור אזורים שונים בחלל ולא ללכת על סלון טריוויאלי עם מקום ישיבה אחד מוגדר, פינת אוכל וכדומה. ללקוחות שלנו לא היה צורך בפינת אוכל, אבל הם רצו אזור קריאה עם אחסון לספרים, רצו להפריד בין הכניסה לאזור מרכזי ע"י חצץ כלשהו. בגדול, הם רצו שהסלון יהיה יותר פינת מנוחה, קריאה ופגישה עם חברים קרובים מאשר חלל מארח גדול וצפייה בטלוויזיה. לאחר שגיבשנו את הרעיון המרכזי עבור החלל, את הצבעוניות שלו ואת האווירה שהלקוחות ציפו לה, הכנו הדמיות שימחישו את התכנון באופן ויזואלי ברור.


תחושת ביתיות יצרנו ע"י צבעים חמים, פרקט, רהיטי עץ, שטיחים והרבה טקסטיל כמו וילונות, כריות וספות בד. בחרנו בצבע כחול כאחד הצבעים האהובים על הלקוחות שלנו וגם אודות ליכולתו להילחם בהיפראקטיביות, לגרום לרוגע ולאזן את הלחץ דם. אם אתם חוששים שהצבעים הכהים יחשיכו את החדר, אל תדאגו, זה לא יקרה, ההפך! האזורים הכהים יצרו עומק וידגישו את המישורים הלבנים. משרביה שמפרידה בין הכניסה לחלל המרכזי, גם, אחד האלמנטים המעניינים בתכנון, אנחנו משתמשות בטריק הזה לעתים קרובות כשיש דרישה לחלק מקום לאזורים שונים ולא רוצים להעמיס בחומרים כבדים. למשרביה בחיתוך לייזר או עץ יש יתרונות עיצוביים ופרקטיים רבים. שימו לב, החלוקה לאזורים נעשת גם ע"י הפרדת צבע קירות. באזור המנוחה והקריאה בחרנו בצבעים ממשפחת הכחולים, קירות באזור צפייה בטלוויזיה והכניסה מחופים בריקים. גם הריצוף משתתף בחלוקה לאזורים ומפריד בין הסלון למטבח.



ההדמיות הצבעוניות ממחישות יותר טוב מכל המילים! מה שחשוב זה לא לפחד להשתגע ולצאת מהמסגרת הרגילה והמקובלת :-)


129 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page