top of page
Search

התחלה חדשה ושרביט סטיילינג



אם אתם נמצאים רגע לפני הגשמת חלום ישראלי ,הכניסה החגיגית לבית חדש, אתם בוודאי מצפים להשאיר את שברי הכלים מאחוריכם, בדירה ישנה. אין ספק ששם, בין הקירות הלבנים, המדפים הריקים ובמרחב פתוח אתם תרגישו פשוט טוב.

אחד הזוגות שליווינו, בילו בדירתם הלא משופצת יותר מאנשי מקצוע שעבדו על שיפוץ. הם בילו שם בשעות הבוקר והערב הרבה לפני שהתחלנו לעבוד על הפרויקט, רק כדי לחוות את רגע הנחת שלפני הסערה. הם נהנו מהריק ומהנוף שהתגלה לעיניהם מבעת לוויטרינה בסלון.

לקוח אחר, שהתפלא מכוחו של סטיילינג לחולל כשופים רק בשרביט ניקיון וסדר, ביקש שכוורת עץ שעיצבנו וסידרנו לכבוד הצילומים תישאר נקייה ומסודרת כמו אחרי סטיילינג, בלי תמונות דהויות ופסלונים חבוטים שהיגרו יחד איתו לביתו החדש.


אנחנו, בני אדם, כמו מחשבים הכי מתקדמים עם מיליון קבצים פתוחים על מסך הבית, מעמיסים על עבודתו של מעבד עד לקריסתו המלאה או החלקית. התרגלנו לאגור זכרונות, מידע, יעדים, לוחות זמנים ועל אותו עיקרון בגדים, כלים, מגבות וסדינים, קופסאות שימורים חפצים נוספים בלי לקחת בחשבון שכל אלה דוחקים מהמרחב המשותף את השקט והשלווה שלנו.

כשגרתי במרכז הארץ נאלצתי לעבור מדירה שכורה אחת לאחרת, מקיר אחד מקולף למרצפות מרקדות בחדר הרחצה. הרבה לפני שהתחלתי ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים, סדר וניקיון היו הכלים היחידים בתרמיל שלי שסייעו לי להפוך דירה שכורה לבית והיחידים שהפרידו ביני לבין שגעון מוחלט.

היום, יש לנו כמה עצות בשבילכם, רגע לפני שביתכם החדש מרגיש בדיוק כמו זה הישן:

  • אל תזלזלו בכוחו של סטיילינג

  • תסתירו את מוצרי היגיינה מעיניים במגירות וארונות מקלחת

  • תסתירו נוזל לניקוי כלים והספוג מתחת לשיש בקערה או בכיס תלויה על דלת הארון מבפנים ותוציאו רק בזמן שטיפת הכלים

  • תתרמו או תזרקו כל מה שלא השתמשתם בו בשנה האחרונה, במיוחד אם מדובר בבגדים, מצעים ומגבות

  • תשתדלו למעט בכמות המישורים, כל מה שאפשר להביא עד גובה התקרה, עשו זאת. עטפו בהנמכות גבס ארונות שלא מגיעים עד התקרה ומשאירים רווחים אוספי אבק

  • כשאתם קונים ריהוט לאותו חלל שימו לב שלא יהיו הרבה גבהים שונים. תחשבו על חדר שינה. מיטה, שידות לילה, שולחן עבודה, שידת איפור, ארון, לכל אלה גובה שונה. בשביל שהשילוב שלהם באותו חלל לא יעמיס ויצור סלט, צריך לחשוב על כל האלמנטים מראש

אם יש לכם טיפים שלא הוזכרו כאן, נשמח שתשתפו אותנו בתגובות מתחת לפוסט.

לייעוץ ראשוני או קביעת פגישת סטיילינג צרו קשר בטלפון 050-7179396


101 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page