top of page
Search

טרנדים בעיצוב פנים 2020

Updated: Jun 16, 2020



כמה שלא נאהב את המילה המקסימה שהגיע אלינו מלועזית והפכה כל מה שבא לנו למכור ללחמנייה חמה חמה מהתנור, טרנד בעיצוב פנים זו מילה גסה.


לפני הכל, המגמה של פופולאריות בצבעים או חומרים מסוימים באה רק לבלבל את הצרכן המברבר והעובד יום ולילה לממן את צרכי הגוף והנפש. מדי יום אתם מקבלים טונות של מידע, עצות ומדריכים שמסיתים את עיניכם מהפיל שבחדר. זה מה שגורם לאנשים לרוץ אחרי צבע עכשווי לקירות הבית או אחרי חזית מטבח חדשנית נוצצת, במקום להקשיב לרצונות וצרכים אמתיים שלהם ושל בני משפחתם.

בעיצוב פנים, כמו גם בעולם האופנה, המגמות כמו במדרגות נעות, עולות ויורדות במהירות או לעט מדי. רק הספקנו להתרגל לטייטס סינטטי קצר (מכנסי רכיבה) וכבר צריך להחליף אותו בסרבל כותנה אופנתי.

לכן, הסקנו שאין טעם לנדנד ספינה בכיוון הרוח המטלטלת, אלא צריך לגבש טעם עיצובי אישי.

היינו מציעות לכם להקדיש לזה כמה רגעים של נחת, בלי אינטרנט ופינטרנסט בפרט, כדי שתוכלו לתאר את הבית הנוח והיפה ביותר בעינכם.


בשביל לעזור לכם בזה, כדאי לחלק את המושג "טרנד" ל-מאקרו ומיקרו טרנדים.


❌את המיקרו טרנדים, המדוברים ביותר בתקשורת ורשתות חברתיות, אפשר ישר לשכוח.

הם כאן לא כדי להישאר.


המאקרו טרנדים לעומתם, אפשר לנתח בהתאם לצורך אישי ולהטמיע בעיצוב הפנים שלכם.

באופן סובייקטיבי, שני המאקרו טרנדים הבולטים ביותר שילוו אותנו עוד שנים רבות הם:

  1. קלאסיקה נצחית. במשך מאות שנים מונומנטליות הושרשה בתודעתנו כסמל ליופי, עושר ותרבות. זו סיבה שעוד שנים קדימה אנשים ימשיכו לשמור על סימטריות ואלמנטים מרשימים בעיצוב הבית שלהם, ישתמשו בקרניזים, קולונדות, עמודים למינהם, יבחרו בריהוט כבד וסלון כמרכז הבית. גם אם הסגנון יקבל תפניות מודרניות בדרך, הוא עדין יישאר נאמן למרכיבים הקלאסיים שלו.

  2. מינימליזם. לא רק כסגנון עיצובי, אלא כפילוסופיה לחיים. טכנולוגיה, עודף אוכלוסייה ושגרה עמוסה יצרו מציאות שדורשת סצנריו מצומצם ומדויק. קונספט מינימליסטי של נטישת מותרות ושימוש במשאבים טבעיים. עם הזמן הבתים שלנו יקטנו, השטחים יצטמצמו עוד יותר, תכנון יהיה יעיל ופרקטי. אנחנו נבשל פחות ונזמין יותר הביתה, נעביר את רב הזמן מחוץ לבית ולא נמלא אותו בהרבה ריהוט וחפצים. עיצוב יהיה נקי, ניטרלי וטכנולוגי ביותר. בתים חכמים יהפכו להיות דבר של מה בכך. עיניים ידרשו את הקו הנקי והישר, כדי שיוכלו לנוח לקראת המרוץ של מחר. יהיו יותר דברים שנשכיר מאלה שיהיו בבעלותנו, וזה יתבטא באופן ישיר בעיצוב הפנים שלנו.


אם בכל זאת, הסקרניים שבינכם לא יכלו להירדם היום בלי מנה של מיקרו טרנדים בעיצוב,

כמה שטויוטרנדים של 2020 מאתנו:

  • קשתות. האופנה מציעה לנו לכופף כל דבר שעומד לפנינו בדרך לאושר. השנה, תמצאו קשתות בעיצוב גרפי, בגופי תאורה, עיצוב פנים ואפילו אומנות מודרנית.

ומהפרויקט שלנו בשטח 👇


  • טרצו. של פעם, אבל לא רק. עכשיו זה מגיע במגוון גדלים, צורות וצבעים. לאופטימיים שביננו. ניסינו את זה באחד הפרויקטים האחרונים שלנו וכולנו יצאנו מרוצים מהניסוי.

ומהפרויקט שלנו בשטח 👇


  • זכוכית צבעונית. מחיצות זכוכית צבעוניות במקלחות, מראות צבעוניות, חלונות ומעקות.


  • קש וינאי, חיפויי קיר וריהוט מקש וינאי השנה אפשר למצוא בתצוגות עיצוב וכמעט בכל חנות רהיטים בארץ.

ומהפרויקט שלנו בשטח 👇



את ארבעת הסעיפים האחרונים, המיקרוטרנדים, אנו מציאות לשכוח במהירות ולהתמקד במאקרו.

אתם תצטרכו לחיות ולהעביר את חייכם בבית האהוב עליכם ולא אלה הממציאים את צבע השנה.

300 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page