top of page
Search

The Anti-Trends ~ אנטי-טרנדים 2020 סלון

Updated: Jan 16, 2020


ב- 2020 אנחנו רוצים להיראות טוב, להרגיש בנוח ולא לשלם על כך מחיר יקר מדי. ואם בעולם האופנה הדברים די ברורים, נגישים, אך משתנים במהירות האור וחוזרים על עצמם ברב המקרים, בגלקסיה של עיצוב פנים יש דינמיקה אחרת, איטית יותר וברורה פחות.

אז כשחברה טובה פנתה אלינו להכריע בויכוח בינה לבין בעלה בנוגע לעיצוב קיר סלון, החלטנו שהגיע הזמן לפוסט פרידה מפיתרונות עיצוב מיושנים ולהיכרות עם הטרנדים החמים של השנים האחרונות.

 

⛔ 3 פריטים שהגיע הזמן לומר להם "גוד ביי"⛔


❌. נישות גבס 😱

כן! קראתם נכון, זה אחד הדברים הפחות מומלצים לעשות ב-2019. זה לא אומר שאתם צריכים לרוץ ולשבור את המסגרת המסוגננת שמסביב לטלוויזיה בסלון, אלא אם כן ממש בא לכם או קניתם מסך גדול יותר מהפתח בגבס. אך אם אתם רק בתחילת שיפוץ תחשבו פעמיים, ככל הנראה, נישות, בליטות וקונסטרוקציות מסובכות של גבס כבר לא יחזרו להיות פופולאריות כמו פעם.


מה כן?

חיפויי קיר המדמים חומר טבעי, אבן (שיש, בריקים) בטון, עץ (פקק). טלוויזיה לגמרי שקועה (בתוך קיר שלם שמחופה חומר אחד או גבס ללא נישות ובליטות) או טלוויזיה תלויה עם שידות וקונסולות מרחפות.


 

❌. תמונות בחלקים 🤦‍♀️

לא, לא ושוב פעם לא. למרות המבחר הרב של תמונות בחלקים ברחבי העולם, יש דרכים הרבה יותר יצירתיות, מקוריות ואופנתיות לעצב קיר מרכזי בחלל מרכזי בביתכם! לא ברור איך זה אי פעם הפך להיות פופולארי, אבל אנחנו לא עצובות שהטרנד הזה הולך ונעלם.


אז מה כן מומלץ לתלות על קירות סלון?

✅ קולאז' תמונות, מסגרות ריקות ע"ג קיר בצבע או חומר דומננטי, מסגרות עם אותו תוכן.


✅ תמונה אחת גדולה!


✅ כוורות קלות מפלדה ועץ, מערכות תלייה ואחסון פתוחות ומינימליסטיות.


✅ פריטים תלת מימדיים, פסלים תלויים, שעוני קיר, יצירות תלת מימד ואביזרים אותנטיים.


 

❌. ארונות סלון 🤷‍♀️

לא נשפוט את מי שעדין חושב שיש לארונות עם ניחוח שנות ה-90 מקום בסלון שלנו, רק נמליץ לכם לעשות סדר, לזרוק את החפצים המיותרים ביחד עם ארונות אחסון האלה ולהכניס קצת אוויר לחלל הבית.


אז איך נראים קירות טלוויזיה ב-2019?

✅ שידות וקונסולות מינימליסטיות על רגליים בסגנון רטרו, מרחפות (תלויות), שוכבות (אולי קצת מדפים פתוחים או איזושהי מערכת מינימליסטית, אולי, עדיף לא 😉)


למרות שקו וסגנון עיצובי נובעים מרצונות וטעמם האישי של דיירי הבית, לא צריך להתעלם מחידושים, טכנולוגיות ואופי עכשוי.

אתם עדין מתעקשים על נישות גבס ותמונת בחלקים? שתפו אותנו, איזה אנטי-טרנדים בכל זאת אהובים וחשובים לכם ועם מה אתם כן מסכימים?


948 views1 comment

Recent Posts

See All
bottom of page