top of page
Search

מרגישים בבית ~ Home sweet home



אם גם אתם, כמו הלקוחות המקסימים שלנו, גרים בדירה או בבית, עייפים ומתוסכלים מהבלאגן, מעומס בצבעים, מכבדות הרהיטים, אבל לא מאמינים שיש לדירה שלכם סיכוי להיות דירת חלומות, כמו בקטלוגים צבעוניים ובתמונות מעוצבות בפינטרסט, אתם טועים!


{דירת 4 חדרים בשכונת נווה זאב, באר שבע}



אי אפשר להתעלם מטרנדים עכשויים, לפחות בגלל שהם נוצרים עקב צורך שיש לחברה ולאדם בפרט ביום יום בזמנים מודרניים. היום, לעומת העבר, אנשים נמצאים במירוץ תמידי אחרי תהילה, פרסום, שגשוג והצלחה בכל תחומי החיים. אנחנו נאלצים להיות וונדרמנים ולהצליח כילדים להורים שלנו, כהורים לילדים שלנו, כעובדי חברה או עצמאים, כמתחזקי בית, כעוסקים בספורט ושומרים על תזונה נכונה, כבעלי תחביבים,ועוד תחומים רבים בהם אנחנו חייבים להצליח, בקיצור, הבנתם:)

בנוסף למרוץ החיים, אנחנו סופגים טונות של אינפורמציה מהמדיות החברתיות, מהטלפונים, סמארטפונים, לפטופים, טלוויזיות. העומס גובר עלינו במהלך היום וכל מה שבא לנו זה מקום נקי ושקט לנוח בו אחר הצהריים, שיתן מנוחה לנפש ולראש, שימלא בכוחות חדשים ויתן מוטיבציה להמשיך, ואז, אנחנו חוזרים הביתה, לתוהו ובוהו. זו בדיוק הסיבה לכך, שהיום תראו מינימום פריטים ברחבי הבית, בעיקר קווים נקיים וגאומטריים, מעט מפריטי נוי, פחות ריהוט כבד, פחות עץ כהה, יותר לבן, יותר אוויר, יותר חלונות. לנשום, לחיות, להירגע!


אז מה היה לפני? {התבקשנו לעשות עיצוב פנים והום סטיילינג לכל הדירה ובכל החללים}


דירה סטנדרטית, קצת קודרת ובעיקר עמוסה בהרבה דברים שהגיע הזמן לסדר.

אגב, שיפוץ זו הזדמנות נהדרת לעשות סדר בארונות, לזרוק בגדים, מסמכים וכל דבר ששכחתם מקיומו. האם הייתם יכולים לנוח ולקבל השראה בדירה כזאת? אז זהו, שבאופן פיזיולוגי זה בלתי אפשרי.

פסיכולוגים ומומחים רבים, העוסקים בביו-אנרגטיקה אנושית, טוענים שקיימת השפעה חד משמעית של אי סדר על מצב הרוח ואיכות החיים בכלל. עין שלנו רואה בבלאגן הסחת דעת מהדברים החשובים ואנו מאבדים ריכוז ותשומת לב. הפרעות אלו גורמים לגירוי דיכאונות, ערעורים וירידה בבטחון עצמי.



כשנפגשנו איתם, היו כבר כמה דברים שהם סגרו לפני שפנו אלינו. כמה גופי תאורה, טפט לקיר סלון ופרקט לחדרים. כל אלו נתנו לנו כיוון ליצירה. מהר מאוד הבנו שהלקוחות שלנו אוהבים סגנון קלאסי, זקוקים למקומות אחסון, לראות מינימום דברים ולהרגיש מקסימום בבית.



מכאן..... מלחמת מוחות התחילה!


כמו תמיד, התחלנו בגיבוש פלטת השראה. תמיד חשוב, לפני תחילת עבודה, לבחור צבעים, מרקמים, סגנון, צורניות ולאסוף רעיונות מבריקים שאפשר להמציא לבד או "להעתיק" מעבודות קודמות או של מעצבים אחרים. כן כן , זה ממש לא פסול, לקחת רעיונות של אנשי מקצוע אחרים בתור השראה ולשנותם בהתאם לחלל חדש וצרכיהם של הלקוחות. אז אל תתביישו ופינטרס לעזרתכם!


החלטה הייתה לברוח מעומס בצבעים, חומרים ובעיקר ליצור אווירה נקייה בעזרתקווים נקיים ופשוטים, צבע שולט לבן עם טאצ'ים צבעוניים למצב רוח שובב וצעיר. בשביל להקל על האווירה ערבבנו את הסגנון הקלאסי באלמנטים שוודיים של טקסטיל וארונות בנויים מסביב לחלונות, מאווררי תקרה מעוצבים עם תאורה. סגנון אקלקטי זה נותן אפשרות חופש גם עבור הלקוחות להמשיך ולמלא את ביתם בחפצים חדשים בהמשך הדרך.


83 views2 comments

Recent Posts

See All
bottom of page