top of page
Search

מהפכת הסטייל עד הבית

בסוף חודש ינואר הודענו על הטבה ייחודית של פגישת ייעוץ עיצובי חינמי לתושבי הדרום.

דרך אגב, זו הזדמנות אחרונה להירשם להצעתנו הצעה בלעדית לתושבי הדרום, מכיוון שמחר פג תוקפה...


שמחות לשתף אתכם באחת העבודות שהתבקשנו לעשות במסגרת ההטבה.


חלל רב תכליתי


פנה אלינו זוג מורים, בעלי עסק של שיעורים פרטיים במקצועות השונים, שעד כה ניהלו את השיעורים בסלון הבית. הכיתה, שולחנות והכיסאות, לוח ובלאגן של ספרים ומחברות תפסו להם את רוב החלל והשאירו פינה קטנה לספה, שלא באמת היה בה שימוש.


אז מה היה לפני? (אפשר לדפדף)


ההטבה שלנו כללה פגישת ייעוץ בבית הלקוח ומתן ייעוץ, פתרונות, טיפים לשדרוג חלל נבחר וכמובן לוח השראה, שאנחנו כל כך אוהבות. "פלטת השראה" זו שיטה יעילה לתכנון נכון של שילובי צבעים ליצירת הרמוניה בבית ולא תוהו ובוהו, שעוזרת לנו המעצבים ולכם, הלקוחות, לא ללכת לאיבוד ולשמור על קו אחיד ואווירה בעיצוב.


החלטנו שהדרך הטובה ביותר לניצול החלל כולו, זה חלוקה לאזורים שימושיים. המטרה הייתה ליצור מקומות מוגדרים של כיתת לימוד ושל פינת ישיבה - הסלון. השטח הקטן של החדר הגביל אותנו, לא יכולנו ליצור חלוקה ע"י קיר אטום עם דלת, או כל חצץ קבוע אחר. לאחר מחשבה מעמיקה מצאנו פתרון מושלם! בעזרת פרגוד עם בד צבעוני שקוף למחצה ניתן לחלק את החלל ולפתוח אותו בהתאם לצורך. הוא לא רק שלא יעמיס על החדר, אלא גם יהפוך לאלמנט עיצובי בפני עצמו שישלים את האווירה הכוללת.



החלוקה הזאת נתנה לנו חופש תכנוני בכל אזור באופן נפרד. בדרך זו באזור הכיתה נוצר ארון גדול, לאורך הקיר, למטרת אחסון וארגון הספרים, המחברות וכלי כתיבה ולימוד. באזור הסלון יכולנו להעמיד ספה, שולחן קפה, שידת טלוויזיה ופרטי נוי נוספים שנותנים אווירת רוגע וביתיות.

האלמנט הנוסף זה ארון כניסה עיצובי שמפריד בין הכניסה לחלל הסלון. זו הייתה בקשת הלקוחות, וכמו בהרבה בתים של עולים מרוסיה וברית המועצות לשעבר, בביתם היה את הארון הזה, פשוט החלטנו לשדרג אותו במראה, משרביה בחיתוך לייזר וארונית אחסון לנעליים מלמטה. (מכיוון שהספרים שעמדו בארון כניסה לפני כן הועברו לקיר ארונות בחלל הכיתה)



ההדמיות הצבעוניות ממחישות יותר טוב מכל המילים! מה שחשוב זה לא לפחד להשתגע ולצאת מהמסגרת הרגילה והמקובלת :-)


76 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page