top of page
Search

TOP 4 ~ ספות הכי שוות לסלון שלך


אין ספק שהשוק הישראלי שופע במגוון רחב של ספות ושלכל חלל אפשר להתאים מספר ספות שונות בגודל, צבע, סוג בד ומבנה עיצובי. יחד עם זאת, לכל עונה יש את הדגמים החביבים והמועדפים ביותר. לא יכולנו להתעלם מספות משוגעות אלו והרגשנו מחויבות לשתף אתכם באהבה חדשה 😍.

יותר מזה! החלטנו להנגיש עבורכם את הדגמים האהובים ולספר לכם באיזה חנויות בארץ אפשר למצוא אותם או דוגמאות דומות, אז כדאי כבר עכשיו לתאם יום שופינג!



 

👌

ספות קטיפה או קורדרוי, בהשראת הבארוק, ובפרשנות מודרנית עכשוית של מעצב Sergio Bisego למותג SABA, שמשקפות שיקיות וסטייל. אחד הדברים החשובים בספות אלו זה מבחר הצבעים הפחות שכיחים. אל תפחדו להשתגע!




❔ איפה מצאנו אותן בארץ?



סניפים במרכז הארץ, ירושלים ובצפון












סניפים במרכז הארץ ובחיפה













סניפים בכל הארץ, מאילת ועד כרמיאל





 

👌

ספות פיקסל מודולריות, גם בהשראת עיצובים של Sergio Bisego. הספות מאפשרות אין ספור קומבינציות ושילובי צבעים. מה שאנחנו אוהבות יותר מכל, זה את התחושה שהספות מרחפות מעל הרצפה ומשדרות בעיקר נוחות ארגונומית וקו מודרני.


❔ איפה אפשר למצוא אותן בארץ?


במרכז תל אביב










סניפים במרכז הארץ, ירושלים ובצפון















סניפים במרכז הארץ ובחיפה









סניפים במרכז הארץ, בבאר שבע והצפון












בראשון לציון








 


👌

ספות צ'סטרפילד (אנגליה) קלאסיות מעור. הן מגיעות אלינו מסרטי בלשים עם ניחוחות סיגרים וברנדי יקר, חליפות ג'נטלמן ואווירת מתח. אם אתם מחפשים "וואו" אז הספה הזאת בשבילכם!


❔ איפה תמצאו אותן בארץ?



בהרבה מדינות בעולם, בבאר שבע ובירושלים








סניפים במרכז הארץ, בבאר שבע והצפון










 



👌

ספות סקנדינביות על רגליים (מעץ בדרך כלל). קווים נקיים, אווריריות, צבעי פסטל - תכונות שהופכות את הספות האלו לנוחות ומתאימות כמעט לכל סגנון ולכל משתמש. לגמרי התאהבנו ואתם?


❔ מצאנו דגמים דומים בחנויות בארץ, איפה?





סניפים במרכז הארץ ובחיפה









סניפים במרכז הארץ ובחיפה








בראשון לציון














בכל הארץ





 


אלה 4 סוגי ספות שכבשו את ליבנו! יש הרבה דגמים דומים בחנויות שונות, החלטנו להראות לכם את אלה שאהבנו הכי הרבה. אם אהבתם שתפו אותנו! אם אתם מכירים עוד חנויות שאפשר למצוא בהם ספות בדגמים דומים, ספרו לנו, שנוכל לכוון את הלקוחות והקוראים שלנו לעוד חנויות שוות!

מאחלות לכם שופינג חסכוני ונעים 😘.


1,549 views1 comment

Recent Posts

See All
bottom of page