top of page
Search

Interior solutions for pets



כל מי שמחזיק חיית מחמד בביתו, יודע, שהיצורים המתוקים האלה יכולים להפוך כל חלל לאַנְדְּרוֹלוֹמוּסְיָה. בנוסף לתשומת הלב, החינוך והטיפולים הם מאתגרים אותנו בניקיונות וסבלנות כלפי הרס המתפשט ברחבי הבית. אבל אנחנו בכל זאת אוהבים אותם ורוצים לקיים את התנאים האידיאלים לחיינו המשותפים.


גם אם קניתם דירה או בית חדשים, עשיתם שיפוץ או החלפתם ריהוט - זו לא סיבה לוותר על חיות מחמד.

שילוב של ריהוט המיועד לבע"ח יכול לא רק שלא להרוס לכם את הסדר, אלא גם להדגיש את הסגנון והאופי.



היום אנחנו יותר אכפתיים לחברנו על ארבע. מעוזרי משק הם הפכו, כמעט לבעלי הבית, המארחים אותנו בסבלנות :-) המודעות לסבלם של בעלי חיים עולה עם כל שנה ואנחנו משתדלים יותר לאמץ ופחות לקנות. יותר ויותר אנשים מבינים שחשיפת ילדנו לחיות מחמד בגיל צעיר משתלמת! יחד עם תכונות אופי של חמלה, דאגה, אהבה, ילדנו מפתחים מערכת חיסונית איתנה ולמדים על אחריות.


כלבים

"אתה יכול לומר לכלב את הדבר הטפשי ביותר, והכלב יביט בך במבט האומר: אלוהים אדירים! אתה צודק! אני מעולם לא הייתי מעלה זאת בדעתי." - דייב בארי

כל מאלף יגיד לכם - שכלב צריך את המקום משלו. אנחנו מציעות להפוך את ה"מקום" הבנאלי לרהיט עיצובי שישתלב בתכנון החלל.


אנחנו יודעות שלהאכיל כלב ולהשאיר רצפה נקייה זו מטרה כמעט בלתי אפשרית. גם קערות המים והאוכל תופסות, לעתים קרובות, את המטבח או המעברים לחדרי שירות ויוצרים אווירה של אי סדר.

גם לזה יש פתרון שימושי ועיצובי יחד.


חתולים

"איך שאתה מתנהג כלפי חתולים, כאן למטה, קובע את הסטטוס שלך בגן עדן." - רוברט א. היינליין

ברור מאליו, שלחתולים מגיע יותר מכולם! זו דעתם והיא חד משמעית! אנחנו נאלצים להסכים ולתת להם הטוב ביותר. מניסיון, זה תמיד חוזר אלינו באין סוף אהבה.

כמו הכלבים, גם החתולים אוהבים שיהיה להם מקום משלהם, מרחק נגיעה מאתנו. במיוחד עבורם, עיצבו יצרני ריהוט ברחבי העולם, את הספסלים הזעירים, הקופסאות והשידות שיתאימו לכל חלל ולכל סגנון.


יש לא מעט פתרונות גם לחיות מחמד שזוכות, אולי, לפחות פופולאריות בקרב ישראלים. אבל, גם להם, לאוגרים, ארנבים, תוכים וזוחלים למינהם יש מקום להשתלב מבחינה עיצובית בחלל הבית שלכם.

86 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page