top of page
Search

Interior Design Trends to Watch for in 2019

הנה מתקרבת לה שנת 2019 בצעדי ענק ומביאה טרנדים ישנים-חדשים לעולם העיצוב ואדריכלות. במקומות מסוימים הטרנדים מתכתבים עם עולם האופנה, מה שאומר שבצבעים, טקסטורות וההדפסים שאתם רואים ברשתות אופנה ברחבי הארץ אפשר ללא חשש להלביש גם את בתכם.

אז מהם הטרנדים החמים של 2019?


פרחים גדולים ומודגשים הדפסים ראליסטיים או כתמי צבע אמורפיים בהשראת פרחים בקירות, רצפה, טקסטיל ובכל מקום שתחשוק נפשכם.



מוטיבים אתניים ועבודת יד בתערוכת העיצוב שהתקיימה בפריז תפסו במה מסכות דקורטיביות, פסלים כבדים, סמלים שבטיים עתיקים, הדפסי חיות, מוטיבים וגרפיקה שבטית אפריקאית. כל זה מבטיח לנו שבשנת 2019 המוטיב האותנטי הוא שוב באופנה.



תלת מימד אפקט תלת ממדי הופך להיות טרנד של ממש. את המראה האופנתי אפשר להשיג בעיקר בעזרת שטיחי קיר ורצפה מפוארים שיקפיצו את אופי הבית לדרגת שיק.



טרצו הטכנולוגיות המודרניות הפכו את ריצוף טרצו המוכר לאומנות של ממש.



ניצול מקסימלי של מינימום מקום

הסגנון המנימליסטי עם כל שנה הופך להיות יותר ויותר נחוץ ובעקבות זה גם למאוד פופולארי. חללי אופן ספייס ומערכות מודולריות תופסות את הבמה גם בשנת 2019.



בנייה ירוקה

עם כל שנה הדגש והכרח בבנייה ירוקה עולה. הרבה מועצות דורשות תכנון אקלימי בשכונות החדשות ואדריכלים רבים נאלצים ללמוד את התחום וטוב שכך. גגות וקירות ירוקים, התחשבות בכיווני שמש ואוויר, שימוש בחומרי בנייה ידידותיים לסביבה, בבלוקים מבודדים, כל זה ממשיך להיות רלוונטי גם לשנה הזאת.



32 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page