top of page
Search

סוגי תאורה מומלצים ל-2019 ואיך לבחור נכון


סוגי תאורה שתראו בכל מקום ב- 2019


🔷


תאורה בעלת אוריינטציה מרחבית

כל מי שמחפש קווים נקיים ורוצה באופן ויזואלי להרחיב את גבולות החלל, שישים לב לגופי תאורה בסגנון , המתפרשים לרוחב התקרה (אופקית) ולא אנכית בדרך הקלאסית. למרות שגוף תאורה זה משתייך בעיקר לסגנון המודרני, הוא יתאים כמעט לכל סגנון, מקלאסי מתון, אורבני, סקנדינבי ועד להייטק.


🔷 🔷 🔷


בסיסים לבנים וצבעוניים

כמו שכבר סיפרנו לכם, בפוסט על טרנדים של 2019, שיש חוזר לאופנה בכל תחומי העיצוב.

"השיש הלבן עשה קאמבק לפני כמה שנים בתאורה באמצעות מנורות רצפה ארכניות פופולריות עם בסיסי השיש", אומרת כריסטינה הנק, מעצבת קאזאזה, פלטפורמת עיצוב ביתית חדשה שהושקה על ידי דרו וג'ונתן סקוט.


🔷 🔷 🔷


תאורת LED משולבת

מנורות לד אפשרו ליצור גופי תאורה רב תכליתיים, כמו מאווררי תקרה מעוצבים בשילוב תאורה.

אם אתם גרים בישראל וודאי שמחתם לגלות שאפשר לשלב אותם בכל סגנון ובכל חלל, סלון, מטבח, חדרי שינה. היום אפשר למצוא אותם בכל רשת חנויות תאורה, בחנויות בוטיק והם מגיעים בשלל עיצובים, צבעים, גדלים וחומרים.


🔷 🔷 🔷


מנורות סיבים טבעיים

האמת, גופי תאורה אלו מגיעים אלינו הרבה לפני 2019. החידוש העיקרי זה מגוון רחב של צורות, חומרי גלם ויעוד. לפני מספר שנים יכולנו למצוא גופי תאורה דומים בבקתות על חוף ים, באיזו מדינה טרופית. היום, אפשר לשלב אותם בהרבה סגנונות פופולאריים. המרקם שלהם, סיבים טבעיים כמו קש, חבלים, ועשבים ארוגים אחרים מוסיפים אלמנט בוהמי חם ומספקים תחושה של חופש מזדמן בכל מקום שבו תחליטו לשים אותם.


🔷 🔷 🔷


גופי תאורה ענקיים

תקרה הופכת ללהיט בשנים האחרונות. יותר ויותר תוכלו לראות עבודות של מעצבי פנים שעושים דגש דווקא על תקרה. גובה, חיפוי, צבע, כל אלו הופכים לפרזנטציה של החלל. בעזרת גופי תאורה צמודי תקרה אפשר להבליט את העיצוב עוד יותר. כך, נכנסים לאופנה גופי תאורה ענקיים, שמתנהלים כמו יצירות אומנות ומדגישות את הפן העיצובי.


🔷 🔷 🔷


מפרט תאורה


מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת גופי תאורה:

א. מה לוקחים בחשבון? 1. אופי וסגנון עיצובי של הבית (כפרי, מודרני, קווים ישרים, צבע שולט של הסגנון בהתאם לזה צבע גופי תאורה, גוון האור, צהוב, לבן) 2. מפת נקודות חשמל ותאורה מדויקת ועדכנית מהשטח (ספירת נקודות תאורה, מספור ורשימה, שלא תשכחו שום דבר ולא תקנו אקסטרה) 3. גיבוש תקציב וקבלת החלטות

ב. לאן הולכים? יש הרבה חנויות תאורה, רשתות גדולות וחנויות פרטיות. אם לקחתם מעצב פנים או מעצב תאורה, הוא יעשה את העבודה עבורכם. יסתובב בחנויות נבחרות ויתאים לביתכם גופי תאורה שיעמדו בתקציב . אם החלטתם לעשות זאת לבד, לא באמת תצליחו להסתובב בכל החנויות וגם אין צורך בזה. המבחר הגדול לרוב יבלבל אתכם וישאיר אתכם חסרי אונים. המלצה שלנו זה למפות את נק' תאורה ולהחליט מראש מה סוג התאורה פחות או יותר, כדוגמת מפרט מצורף. לאחר מכן תבחרו רק שתי חנויות מכל המקומות שאתם מכירים ותבקרו בהם בלבד. תיעזרו במוכר ותציגו בפניו את המפרט שיצרתם. לאחר שתקבלו הצעת מחיר למוצרים פחות או יותר דומים משתי החנויות, תבחרו את החנות המתאימה ביותר. תשתדלו לקנות את כל המוצרים במקום אחד ולא להתפזר. בהצלחה!


אם אתם נהנים מהמידע שאנו חולקות אתכם, אל תשכחו לשים לייק 👍 ולהגיב ~ זה נותן מוטיבציה להמשיך וליצור תוכן מעניין ומועיל עבורכם!


127 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page